Kontrola 4-oro kanalnog releja preko WiFi koristeci Android telefon

Odgovori
necalj
Početnik
Pridružio se: Ned Mar 11, 2018 11:36 pm

Kontrola 4-oro kanalnog releja preko WiFi koristeci Android telefon

#1 Post od necalj » Pon Mar 12, 2018 12:03 am

Pozdrav svima, ja sam Neca student na T.F. "Mihajlo Pupin" u Zrenjaninu. Pronasao sam ovaj forum i video da su teme za Arudino programiranje veoma zanimljive, i nadam se dobrom druzenju i zabavi ovde :)

Arduino programiranjem se bavim iz hobija, i to su uglavnom osnovne i neki stini mali projekti cisto iz zabave. Kao sto sam vec pomenuo student sam, i prijavio sam se za izradu seminarskog rada u vidu Arduino projekta, jer mi je delovalo dosta interesatno da odradim tako nesto, medjutim kako sam uzeo da smisljam ideju i plan, ovaj projekat mi deluje dosta kompleksnije nego sto sam zamislio u prvom trenutku.

Tema je kao sto i naslov kaze: Kontrolisanje 4-oro kanalnog releja preko WiFi koristeći mobilni telefon Android.
Elemente koje koristim su: Arduino UNO, ESP8266, 4oro kanalni relej i mobilni telefon Android.

Ja sam to ovako zamislio, a bio bih zahvalan ako bi me neko uputio gde gresim i posavetovao za neku bolju ideju :)

Sto se tice same aplikacije za telefon, skinuo bih neku gotovu sa Google Pay sotre, ima ih nekoliko gde vec ima gotovih interfejsa u vidu 4 prekidaca/tastra ili varijante gde sam pravim interfejs aplikacije.
Kod za 4oro kanalni relej sam vec ispisao i uploadovo u ArduionoUNO i testirao, radi. Kada otvorim Serial Monitor u Arduino programu i upisem broj 1 upali se relej-1, kada upisem opet broj 1 ugasi se relej-1, i tako dalje za otale, to funkcionise preko Serial Monitora.

E sada ja sam zamislio. Da se ispise neki kod i uploaduje u ESP8266 i da on emituje WiFi konekciju. U telefon u podesavanjima odabiram tu WiFi mrezu nakacim se na nju i sada sam povezan sa ESP8266.