
Imam sledeći problem. Na ime, auto mi pre 2 meseca odrađen ogromni veliki servis, ovde uračunato i servis kočnice. Menjani su pakne, cevi na prednjim točkovima itd, diskovi nisu menjani. Prešo preko tehničkog pregleda, sa tim da zadnja desna malo beži od leve, ali jbg... vazduh u sistemu i dva piva sve rešio.
E sad, problem se javlja tada kada idem na duži put. Kada se zagreje motor, sa tim zagreje se i ulje za kočnice, meni u toku kočenja pedala samo propada. Kao da nemam kočnice i hvata nekih 60% skroz na dnu, pa ,moram napumpati da bi proradila 100% i ovde mislim na to da u toku stiskanja mogu auto naterati do blokade točkova.
I naravno, nakon pumpanja bude tvrda i hvata redovno dok tržim kočnicu, ali čim pustim kočnicu sledeće kočenje ista priča. Čak imam osećaj da u tom trenutku kada prvi put propadne, da posle tga auto je pod kočenjem. Jednostavno kada pustim gas tačno osetim kako nešto njega koči.
Ovaj problem odmah nestane čim isključim motor i sačekam 30min da se ohladi ceo sistem, onda proradi kako treba.
Kaže moj majstor, da je to do centralnog kočionog sistema. Neke gumice propale, pa dok je ulje hladna savršeno radi, al kad se zagreje onda ulje postane ređe i tu već gumice propuštaju.
Moram naglasiti u trenutku kada su bili rađeni kočnice u kompletu je promenjena ulje za kočnice. Da li novo ulje za kočnice govno pazo se to dešava? Ili stvarno treba i gumice menjati?